16 kwietnia 2012

astrologia działa

Wielcy psychoanalitycy - Zygmunt Freud i jego uczeń C.G.Jung są mi o tyle bliscy, że w swojej praktyce psychologicznej posługiwali się astrologią. Jung jest nawet autorem słynnego zdania o astrologii: "bez większych zastrzeżeń astrologia ma zapewnione uznanie ze strony psychologii, jest bowiem podsumowaniem psychologicznej wiedzy starożytności."
Ja przeanalizowałam setki horoskopów swoich znajomych, prześledziłam chyba tysiące różnych innych horoskopów z opisami ludzi i zdarzeń, których doświadczali. I jestem przekonana, że astrologia działa.  Aby zrozumieć jak działa astrologia należy mieć solidne podstawy z psychologii właśnie. Bo każdy ma inny horoskop, tak jak inny jest każdy człowiek. Z horoskopu można wyczytać życiorys człowieka i wpisany w ten życiorys charakter. Bo każdy człowiek realizuje swój życiorys zgodnie ze swoim charakterem. Ludzie często nie znając siebie popełniają błędy w życiu, za które drogo płacą. A wystarczyłoby tylko znać swój horoskop i pewnie dałoby się uniknąć wielu błędów. Nie musieliby się uczyć na własnych błędach. Bo świat jest magiczny i warto o tym pamiętać.
A pamiętasz Basti jubileusz firmy, którą prowadziłaś kilka lat temu. Mówiłaś, że masz za sobą okres twórczej i bardzo intensywnej pracy kiedy budowałaś kształt firmy. Mówiłaś o latach chudych i tłustych. Wiedziałaś, że jesteś na zakręcie, że twoje życie się zmienia. I zmieniło się bardzo, jesteś teraz na zupełnie innej drodze. Bo wtedy to był punkt zwrotny. Kiedy Saturn tranzytuje ważny punkt horoskopu wtedy życie się zmienia. Tak wtedy było, Saturn tranzytował twój descendent.

Brak komentarzy: